Sara

Floby by night

Publicerad 2007-09-23 19:56:47 i Sakerna

Körde stadskörning i Floby idag. Det gick väl sådär får jag säga. Mamma vrålade på mig ett par ggr när jag inte stannade när jag borde ha gjort det och var nära att köra på brevlådor och stenmurar. Men på det hela taget gick det någorlunda. Jag har ju inte kört så mkt i tätbebyggda områden förut så det var bra för att vara första ggn.

För övrigt går det inte så bra med träningskläders-letandet. Allting är ju svindyrt! Och det som inte är det är fult/tråkigt...

Kommentarer

Postat av: Ejlan (:

Publicerad 2007-09-23 21:08:07

Notera att Floby inte är en stad, vilket innebär att du inte stadskörde, utan bykörde ;D

Postat av: David

Publicerad 2007-09-24 10:25:19

STADSKÖRNING? Jag håller med lager, fast du "hålkörde"...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela