Sara

Fredagsgodis =)

Publicerad 2007-09-07 07:51:49 i Sakerna

Aha, det är en härlig dag idag, jag känner det på mig =)

Efter IR:en ska jag gå till Lidl och inhandla godis eftersom jag har varit (nästan) konstant godissugen sedan i onsdags. Ikväll blir det godisätande framför Golden League. Om jag bara kan få med min pojkvän på det. Han är ju inget friidrottsfan direkt. Men jag kan ju locka med att han får äta godis och krama på mig samtidigt som han kollar. Då borde han gå med på det...

Resten av helgen lär ju också tillbringas med honom nere i Gnosjö. Mamma har födelsedagslunch på söndag som jag gärna hade velat vara med på men det går inga så tidiga tåg från Skillingaryd... Det tidigaste som går  har dessutom en väntetid på en och en halv timme i Jkp innan det går ett tåg mot Fkp... Trist, men så är det. Jag får hoppas på att mina släktingar håller sig i livet ett tag till så att jag får träffa dem ngn annan gång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela