Sara

Imorgon är det fredag =)

Publicerad 2007-09-06 19:11:59 i Sakerna

Det var så skönt ute idag. Jag tog på mig schal och vantar som vanligt imorse och var beredd på att frysa. Men när jag var ute och skulle cykla iväg kom jag på att jag frös inte! Det var skönt ute. Och efter lunchen satt jag och Sofie ute i solen, utan att frysa! Helt underbart. Det är bara att hopaps på att helgen fortsätter i samma tecken...

Och dagen har varit bra. Jag Och Natalija var grymt effektiva på IR:en och slängde ihop en snygg ppt. Jag har allmänt varit grymt effektiv idag (utom på svenskan för då kollade vi på film). Dessutom har jag sprungit tre kilometer också (joo Sofie, jag orkade). Och det gick också jättebra =) Känna härligt inför slingan.

Det är en rba dag idag =)

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-09-06 22:25:32

Jag saknar dig...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela