Sara

Ingen bra måndag

Publicerad 2007-09-03 17:22:32 i Sakerna

Det har varit en hemsk dag idag. Till att börja med var jag väldigt anti att gå upp ur sängen och när jag väl kravlat mig upp och duschat fanns det inga goda flingor utan jag fick äta äckliga. Resten av dagen var bara tråkig. Tråkiga lektioner, tråkiga håltimmar, tråkiga biblioteket. Jag fattade verkligen inte vad jag gjorde i skolan. Ville bara åka hem, lägga mig i sängen och ligga kvar där. Länge. När jag väl kom hem hade mamma inte heller haft ngn bra dag och det blev det ju inte bättre av.

Och imorgon är det skola igen. Meningslös dag med nästan två timmars hål. Usch, jag vill inte. Jag vill bara att det ska vara fredag så att jag får träffa David igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela