Sara

Måndag

Publicerad 2007-09-10 17:16:30 i Sakerna

Nu märks det att man gått en månad i skolan. Allting börjar komma igång ordentligt nu... Har mina första prov på fredag. Engelska och IR... Och veckan efter det är det matteprov. Hur nu det ska gå =S

Det var en väldigt jobbig måndagmorogn i morse. Vi började geografin med att kolla på film, inte världens smartaste drag direkt. Det var fler än jag som såg tröttare ut efter det än när de gick in till lektionen. Men sedan fick man rycka upp sig för på tyskan hinner man inte vara trött. Det tillåter inte Margareta =P Resten av dagen rullade på. Jag fick det mesta gjort på håltimmarna och det jag inte hann med tänkte jag göra imorgon.

Jag är dock lite sur på Erik efterom jag, han och Natalija skulle filmat en dialog på spanskan idag. Problemet var att ElakeErik inte dök upp. Så jag och Natalija tillbringade lektionen med att göra ingenting. Och planera hämndaktioner... Erik ska definitivt få lida!

Men nu ska jag skumma bloggar och sedan ställa mig på CrossTrainern, ev. drar jag en joggingtur om det inte börjar regna...

Kommentarer

Postat av: Ejlan (:

Publicerad 2007-09-10 17:50:30

"börjar regna"? fortsätter menar du väl? haha, geografi är my shit, jag älskar det! hatar det egentligen, men jan är verkligen bäst! hans kommentarer! jag kan garva åt dom i flera veckor!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela