Sara

Mycket trevlig helg!

Publicerad 2007-09-23 17:14:43 i Sakerna

Ledsen för uteblivet bloggande i helgen. Men det har liksom inte riktigt hunnits med. I fredags åkte jag direkt från skolan till pojkvännen. Vi hade världens mysigaste dygn tillsammans och världens mest meningslösa lördagsnöje: Vi spelade Sim City (4 tror jag det var, om ngn tycker att versionen är viktig) och precis när vi kommit igång ordentligt och det gick sjukt bra för oss så blev det strömavbrott. Datorn bara slockande. Och när strömmen kom tillbaka igen efter ca 30 sekunder så var ju allting borta =P En aning surt men vafan, sånt är livet. Igår mötte jag Maria på stationen och vi strövade till Filmstallet där vi mötte Sofie. Vi hyrde film (Säg att du älskar mig, fruktansvärt hemsk men bra) och sedan gick vi hem till Sofie och åt mkt goda Enchiladas (det ska definitivt skrivas in på menyn härhemma!) och en massa godis och chips. Onyttigt, men vi hade verkligen sjukt kul! det måste vi snart göra om flickor =) Idag vaknade jag ganska tidigt (Mamma tittade konstigt på mig när jag kom ner i köket) och jag har tillringat dagen med att klistra in recept i en pärm, rensa ut gamla VR-tidningar (IdaPida, jag vill ha tillbaka tidningarna som du lånat av mig!) och tagit igen försummade bloggar =P

Så nu är jag på banan igen. Och nu ska jag surfa in på stadium (om de nu har en hemsida) och kolla kläder( om de nu har en webshop). Jag är nämlich i stort behov av en vattenflaska och snygga träningskläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela