Sara

Saker som inte blev/blir

Publicerad 2007-09-24 13:32:54 i Sakerna

Jag som planerat att träna idag. Och så är jag sjuk. Tråkigt tråkigt. Skulle säkert klara av en stund på gymmet men måste nog hoppa det pga slingan imorrn. Bättre att rehabilitera mig idag! Har jag tur hinner jag med en stund på torsdag. Om jag nu blir frisk tills dess...

En annan sak som inte blev som den skulle idag var min flöjtlektion. Den blev inte alls eftersom jag varit oerhört begåvad och glömt min flöjt hemma. Me jag fick iaf nga noter att öva på och så bytte jag speltid så att den ligger i anslutning till Vivace. Mkt bra att slippa släpa med sig flöjten (den är visserligen inte så tung, men ändå=P) flera dagar i veckan.

Nu ska jag gå och pudra näsan och sen är det skolkort som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela