Sara

Sjukdom

Publicerad 2007-09-02 14:35:20 i Sakerna

Jag har haft otur den här helgen. I fredags var ju pojkvännen sjuk och dfr blev det ingen matfestival och i går kväll när jag var på Tveten på återträffen blev jag sjuk så jag var tvungen att åka hem. Surt värre måste jag säga. Det var hårt att åka hem för vi hade riktigt roligt därute och hade ju planerat kvällen med djungeltelegrafen och improvisationstater. Men men, sånt är livet och det kommer ju ett konfirmandläger om en månad så jag får väl satsa på att vara frisk då istället =)

Kommentarer

Postat av: Ejlan (:

Publicerad 2007-09-02 18:03:25

Fatta att vi satt uppe till kvart över tre och snottrade + körde 20 frågor :P Sen gick vi upp kvart i nio.

Postat av: David

Publicerad 2007-09-02 22:10:33

Jag tycker synd om dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela