Sara

Söta saker, tack!

Publicerad 2007-09-14 17:35:05 i Sakerna

Har ett grymt sötsug... Det är mkt illa... Och det enda som finns hemma (förutom blockchoklad) är ballerinakex med apelsinsmak... Det är gott. Men inte tillräckligt sött. Fast vi har glass också. Det kanske man skulle ta och smäcka i sig...

Dagen har varit som en normal fredag brukar vara. Ganska seg men inte övertråkig... Hade två prov som nog gick bra. Det kändes iaf bra =P Ikväll ska jag åka in till Sofie och vi ska umgås lite hos henne sedan drar vi nog ner till Terrassen och kollar om det är ngt liv utanför... Det lär väl kanske inte vara jättemkt folk efterosm man numera inte får springa ut och in utan har man gått in måste man stanna där... Trist. Men jag tor ratt det inte kommer att hålla så länge eftersom  det borde bli sjukt  varmt därinne.

Det blir nog bra iaf. Och imorgon ska jag sova ut innan jag ska upp och stryka mina kläder till min söta kusins dop =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela