Sara

Stadslek

Publicerad 2007-09-24 17:19:37 i Sakerna

Stressade som rackarns från skolfotot till bussen men missade den iaf =( Så jag fick slå dank i staden en timme innan nästa buss gick. Men det var ingen panik, jag passade på att fylla på mobilen och köpa linsvätska. Var inne på InterSport och småkollade på träningskläder också men köpte inget. Köpte inget på Bokia heller, även om jag gick runt där länge, länge och njöt. Gud avd jag älskar böcker, alla sorters böcker. Var jättenära att köpa "Inés min själs älskade" men höll mig ifrån det eftersom jag fortfarande har kvar två olästa böcker sedan förra bokshoppingen. Jag tycker allt att min pojkvän kan sluta slänga ut pengar på choklad till mig och istället börja köpa böcker. Det skulle göra mig mkt glad =)

Det var förresten tur att jag inte köpte nga träningskläder eftersom mamma hade varit inne i staden och köpt det till mig. Men jag tror att jag ska gå till InterSport på onsdag eller torsdag och byta det. Kolla lite mer noggrannt än idag och se om jag hittar ngt bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela