Sara

Stämproblem

Publicerad 2007-09-13 18:18:44 i Sakerna

Hej och hå! Det går sjukt fort nu, det är redan torsdag... Jag hinner inte riktigt med känner jag... Men det blir nog bra så småningom. Man börjar komma in i skolan ordentligt nu och få igång effektiviteten i pluggandet. Det har varit lite dåligt med det... Jar är iaf med på banan, även om det för tillfället känns som om jag ligger näst sist (allra sist ligger Erik eftersom den pojken har börjat ta alltför lätt på sin skolgång, precis som en viss medlem ur familjen Konow=P).

Försökte spela igenom grejerna vi fick på Vivace igår. Problemet (förutom de vanliga problemen när man börjar spela på ngt nytt, förtecken, harkel) var att jag inte mindes vilken stämma jag spelade... Fast jag tror att jag listade ut det till slut. Hoppas iaf. Vill inte komma dit nästa onsdag och ha övat på fel stämma =S

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-09-14 08:40:08

Jag tar väll inte lätt på min skolgång?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela