Sara

Torrtovning vs. Blöttovning

Publicerad 2007-09-20 07:44:33 i Sakerna

Gårdagen gick i ett får man väl påstå. Jag gick hemifrån sju på morgonen och var inte hemma förrän halv tio på kvällen =P Däremellan var jag i skolan, spelade flöjt och var i Odensberg och tovade. Det var i MIssionshuset och det kändes jättekonstigt att vara där. Jag gick i söndagsskolan/SMU-lan där när jag var liten och jag har inte varit där sedan dess. Det luktade söndagsskola när jag kom in. Och samma gamla tanter var där och de serverade fikat på samma ställe =P Dock hade de renoverat stället så det var inte riktigt liak mörkt och tråkigt längre ^^ Själva tovningen var jätterolig. Iaf torrtovningen. Blöttovningen var lite segare. Det var mkt krångligare också. Men mamma och jag köpte med oss torrtovningsgrejer hem så att vi kan fortsätta hemma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela