Sara

Träning och knäckebröd

Publicerad 2007-09-04 07:40:20 i Sakerna

Det känns som om den här dagen kommer att bli en aning bättre än gårdagen. Förutom det faktum att det fortfarande inte fanns frukostflingor som kan ätas. Därför åt jag yoghurt och knäckebröd =P Nyttigt men inte sådär jätegott så att man bara hoppar upp av glädje =P Mamma har dock lovat att det ska finnas ätbara flingor imorgon. Jag tror att det var det hon menade iaf, man vet ju aldrig med den kvinnan.

För övrigt ska jag ha håltimme på nästan två timmar idag och efter skolan jag ska provträna på Nautilus. Hur nu det ska gå... Jag kanske är som Maria var i helgen efter det. Väldigt ledbruten =P Har lovat IdaPida att jag ska träna med henne imorgon också så på torsdag lär ju mina ben inte må så bra iaf =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela