Sara

Träningsvärk (?)

Publicerad 2007-09-04 18:06:17 i Sakerna

Jag kommer att ha grym träningsvärk imorgon, det känner jag på mig. Hualigen. Det var riktigt jobbigt att träna (nej, jag är inte så förvånad som jag låter) men riktigt kul också =) Så det lär nog bli fler ggr. Jag ska bannemig ha med mig IdaPida på onsdagarna. Om jag så ska gå en match mot Alex =P Egentligen hade vi tänkt börja med onsdagsträningen imorgon men stackars Ida ligger hemma med maginfluensa så det får bli nästa vecka istället. Och ärligt talat är jag ltie glad över det. För jag känner att det hade nog inte varit ngn höjdare att träna imorgon efter att ha gjort det idag =P

För övrigt har dagen varit bra. Även om håltimman var seg. Men som tur var var ju pojkvännen min ute på msn så jag kunde tjata bort lite tid med honom =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela