Sara

Utökat program

Publicerad 2007-09-17 18:03:36 i Sakerna

Uh, har kommit fram till att jag måste (jaja, de tär väl inte nödvändigt men jag vill läsa massa ämnen) söka utökat program... Det känns inte jättekul eftersom det innebär en massa extra arbete i trean efter två stentuffa år. Trean är ju för språkvetare annars ganska slapp. Men om jag ska läsa utöktat kommer den ju också att bli tuff, iaf tuffare än den hade varit om jag inte velat läsa en massa =P

Men å andra sidan är det lika bra att läsa så mkt som möjligt nu för att slippa läsa upp det inför högskolan/ läsa det på högskolan. Det är mkt mer ekonomiskt att göra det nu när man bor hemma =P

Jag ska iaf tillbringa en del av morgonens hål hos SYO:n... Om hon är där vill säga. Hoppas det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela