Sara

Bibliotek

Publicerad 2008-04-08 18:31:18 i Sakerna

Jag och min mor har varit på biblioteket. Både hon och jag kände att vi behövde lite att förströ oss med i Danmark nästa vecka. 3 böcker bidde det för min del men ingen av de författare jag nämnde igår, som det brukar vara =) Men det jag kom hem med duger nog, det verkar lovande! Så efter maten tänkte jag slå mig ner i min fåtölj och läsa. Numera finns det ju inget Gossip Girl att roa sig med på tisdagarna. Saknar det en gnutta och är sur på mig själv för att jag missade sista avsnittet. Ska kolla in det så snart som möjligt, när jag orkar ladda hem det, det tar ju en stund med vårt "underbara" bredband.

Men, mot bloggarna, sedan mat =)

Kommentarer

Postat av: josefina

Publicerad 2008-04-09 12:37:23

HAha aa tråkigt när det tar tid att ladda hem saker men snart förjar ju desperate på 5 ju =)
Kan du ju kolla in det

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela