Sara

Blåsdag idag

Publicerad 2008-04-29 20:33:13 i Sakerna

Solen skiner och det är varmt, tyvärr blåser det så mycket att man inte riktigt kan njuta fullt ut. I alla fall inte om man är utomhus. Men inomhus är det underbart att sitta och titta på gräset och blommorna!

Det har annars varit en bra dag idag. En lagom slapp dag, missade bl a idrotten eftersom vår lärare blandade hop sig lite och så hade vi ingen geografi sista lektionen eftersom vår lärare är bortrest. Mamma hämtade mig och så åkte vi hem och jag skalade potatis till imorgon och så åkte vi till sta´n och handlade och sedan gjorde jag cheesecake, den ser god ut i formen, frågan är ju hur den blir när man tar ut den, den kanske säckar ihop totalt. Hoppas inte det... Den ska ätas imorgon när det kommer hit ett gäng och firar Valborg, vi ska mysa i uterummet och grilla. Det blir nog bra hoppas jag!

Men nu ska jag ta det lugnt en stund innan jag lägger mig. Ska lägga mig tidigt eftersom det blir en lång dag imorgon. Trots sovmorgon!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-04-29 21:43:52

OM du hinner får du gärna slå en signal till mig imorn, om du hinner och orkar och har lust vill säga...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela