Sara

Bokhora

Publicerad 2008-04-07 21:00:13 i Sakerna

Bokhora är mitt liv. Den bloggen är underbar. Jag kan sitta där länge och läsa, läsa, läsa. Sucka över att jag inte hinner och skriva upp långa att läsa-listor med författare som verkar intressanta. Just nu är det 20 författare på listan. Plus minus ett par stycken. Nästa författare som jag tänkte pricka av är Joan Didion tror jag, eller Gunnar Ardelius kanske. Det tål att tänkas på...

                                Omslagsbild: ISBN 9789173891868, Lagt kort                                    .vs.                                      Omslagsbild: ISBN 9789129668032, Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela