Sara

Fina saker

Publicerad 2008-04-28 20:01:21 i Sakerna

Det var en jobbig skoldag idag. Det började med engelsk nationell uppsats och det gick väl sådär. Kunde ha gått bättre. Men jag har aldrig varit nöjd med en uppsats i hela mitt liv så jag ska inte börja oroa mig för mycket. Efter uppsatsen var jag jättetrött (ännu tröttare än innan) och hela skolan luktade kemikalier (typ målarfärg) det var lite påfrestande och jag fick huvudvärk och mådde inte alls bra. Så det blev inget gym för mig efter spanskan, jag gick hem till mormor och morfar och läste Hemmets journal istället. Det var det enda som fanns att tillgå (utom FT och den går fort att bläddra igenom). Men sedan blev det bättre när jag kommit hem och fått i mig lite fika. Jag satte mig och pysslade lite, gjorde bl a en tändstickask till mitt rum eftersom det är en julgran på den gamla. Nu gjorde jag en ny fin istället som känns lite mer somrig!

image52

Nejdå, jag tycker inte alls om turkost och rött, hur kan ni tro det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela