Sara

Gul sol + naglar

Publicerad 2008-04-24 20:04:53 i Sakerna

Har precis målat naglarna gula. Det ser lite konstigt ut nu men jag tror att man vänjer sig efter tag. Och hursomhelst kommer det att bli sjukt snyggt till min partyoutfit till imorgon. Sådetså!

Annars har det varit helt underbart idag. Förutom lite stressande när jag upptäckte att jag missat bussen vid medborgarhuset och därför fick skynda till gymnasiet för att hinna med den där. Och det lyckades jag med och fick svettas lite på köpet. Som om jag inte redan gjort det på gymmet =P

Det var jättemysigt på gruppen idag, vi var ute och lekte i sanden, gungade på gungbrädan och spelade kubb. Jag försökte även hoppa hopprep men hade för kort klänning för det. Den visade lite mindre vackra saker =P Jag och Ellen pratade en massa och det var jätteskönt! Som vanligt =)

Nu ska jag fortsätta att lyssna på Westlife och sjunga (jag erkänner, det blir en gnutta falskt emellanåt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela