Sara

Måndagmorgon hela dagen

Publicerad 2008-04-14 16:34:23 i Sakerna

Den här dagen har inte varit särskilt rolig. I alla fall inte fram tills dess att Ellen lyste upp den. Vi hade tänkt att ta en promenad men istället för det satte vi oss på Lilla Blå och fikade eftersom det verkade som om det skulle bli regn. Och det blev det också så vi tog ett klokt beslut.

Annars har dagen varit onödig. Jag hade tre lektioner i skolan och en håltimma. På håltimman gick jag hem till mormor och morfar och pluggade lite och åt eftersom jag inte hade ngt lunchsällskap i skolan och dessutom var det ingen höjdare till mat. Pasta Carina är inte min melodi, har aldrig varit och lär inte bli det heller. Så, det blev inte så mkt skola för mig idag. Men som sagt, Ellen gjorde min dag och snart ska jag åka till Floby för att filma med tonåringarna. Det blir bra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela