Sara

Nu är det söndagkväll

Publicerad 2008-04-27 20:37:21 i Sakerna

Är en gnutta trött efter festen i fredags och lägret lördag-söndag. Det blev ju lite för lite sömn mellan det att jag kom hem från stan och det att jag skulle ut till Tveten. Och den sömnen har jag ju inte tagit igen efter det kan jag ju säga. Men det ska jag snart göra. Så snart jag ätit en chokladmuffins, druckit en kopp té och läst lite så ska jag packa, plocka ihop kläder och sedan lägga mig i min egen alldeles underbara säng. Just nu är mitt rum dessutom lite extra underbart eftersom det är alldeles nystädat och fixat. Bytte ut mina mörka gardiner mot nya ljusa och bytt eut mörka kudda rmot turkosa fina. Skönt att få bort allt vinrött och guld som var förut. Nu är det turkost, vitt, och rött. Härligt värre!

Men, som sagt. mot chokladmuffinsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela