Sara

Specialaren

Publicerad 2008-04-09 20:35:48 i Sakerna

Sitter och onyttigar mig lite och smäcker i mig "Victors special" som består av glass, bär, banan och choklad ihopmixat. Det är riktigt gott och min älskade bror ger mig alltid lite när han gör det, han är en söting den =)

Och det braiga är att idag kan jag äta med gott samvete (nästan) eftersom jag har pluggat sjukt mycket matte idag. Har gjort alla repetitionsuppgifter 2 ggr och har klarat de flesta. Så nu skiter jag faktiskt i det här. Fram tills på fredag då provet är. Orkar inte engagera mig mer utan min peppdrottning till mattelärare. Hon är sjukskriven just nu eftersom hon har fått en fraktur på en ryggkota, stackare!

Dessutom har jag promenixat med IdaPida idag. Det var skönt att träffa henne och prata igen! Vi bestämde att vi ska ses på lördag och laga mat, kolla på film och självkalrt även Körslaget, det programmet är riktigt bra får jag ju säga! Det blir mys på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela