Sara

Första dagen på sista året

Publicerad 2008-08-21 15:06:51 i Sakerna

Första skoldagen drog igång efter lunch. Innan var det bara allmänt dravel om elevambassadörer, scheman, busskort och allt sådant där. Efter lunch började vi med projektarbetet igen. Det eviga projektarbetet. Tar aldrig slut. Men vi ska nog ta oss igenom det också. Vi vet i alla fall precis vad vi ska börja med och sedan kommer väl allting annat allt eftersom.

Imorgon drar det igång på riktigt med schemat. Jag ska ha min första lektion i hälsopedagogik, alla de lektionerna kommer att ligga i C-huset. Uh, där går alla fordonspojkar, byggare och liknande människor. Plus omvårdnad och bf som inte gör så mycket ont. Hursomhelt, imorgon eftermiddag ska jag gå genom hela C-huset till min lektionssal osm jag itne vet exakt vart den ligger men troligen så ligger den bland bf:s lokaler. Jag hoppas att jag ska överleva det gatloppet och förhoppningsvis hittar jag någon annan A-husare att dela plågan med...

Men, nu ska jag hitta på ngt nyttigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela