Sara

Sjuk som bara den

Publicerad 2008-08-23 17:29:32 i Sakerna

Är faktiskt ordentligt sjuk för tillfället. Har kännt mig sådär lagom sjuk ett tag men trodde att det skulle gå över. Tyvärr inte. Idag var jag på jourcentralen och hoppades på att jag hade halsfluss så att jag skulle få pencillin. Men nehepp, det fanns inga bakterier, varken i blodet eller i halsen. Så jag fick åka hem utan medicin. Istället var jag och mamma på hälsokosten och handlade diverse tabletter och teer. Dessutom hade mormor tydeligen ngn dunderkur mot halsont och jag har tagit två doser av den idag. Så, förhoppningsvis mår jag bättre snart. Dock blev det ju inget Stockholm såklart. Jag hoppas att jag är så frisk att jag kan gå till skolan på måndag... Jobbigt att missa en massa (haha, missa en massa) såhär i början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela