Sara

Snörvel

Publicerad 2008-08-21 19:49:24 i Sakerna

Sitter här och hostar och hostar. Riktigt odentligt sjuk är jag faktiskt. Så typiskt att det kommer precis när skolan börjar. Jag känner absolut inte för att tillbringa lektionerna med att snora. Men det får jag nog stå ut med i ett par dagar. Hoppas bara att det går över ganska snart. Tyvärr kan jag inte ta det lugnt alls för tillfället. Helgen är uppbokad, veckan därefter drar allt igång. Och då menar jag allt. Skolan börjar på riktigt, körskolan drar igång och flöten börjar göra sig påmind.

Men nu ska jag kurera mig med te med massor av honung i!

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2008-08-21 20:00:58

Hej, kolla gärna in min tävling på bloggen=)http://brunkulla.blogg.se/category/just-the-right-shoe.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela