Sara

Vem vill ha ett år kvar?

Publicerad 2008-08-19 21:55:03 i Sakerna

Tyskland var härligt! Hur kan det bli annat med två flickor på 1.5 och 3 år i hasorna samt den underbara naturen vid Rehn (det är rätt häftigt att promenera omkring bland vinrankor) och världens mysigaste tyska städer. Det finns ju inte en mysig stad utan det finns typ massa. Jag kan räkna upp tre som jag besökte i alla fall. Bäst var Heidelberg. Dit ska jag åka på julmarknad, någon gång. Antagligen inte i en alltför snar framtid. Men jaja, jag kan vänta.

Bodde hos min mammas kusin och hennes familj. Hon är en helt underbar mäniska som vägrar att se negativt på livet och kan vända allt till något positivt. Ett litet lyckopiller helt enkelt. Hennes två döttrar är såklart härliga (det är väl alla barn) men jag får ju erkänna att vissa stunder var jag ganska trött på dem. De stunderna gick dock över ganska fort.

Annars är det rätt halvdant för tillfället. Lite kalvkrasslig och går på alvedon och ipren för att palla med dagen och hade gärna haft en extra vecka sommarlov. På torsdag drar det igång igen... Men det är ett år kvar, nu gör vi det här och så är det gjort sen!

Nu ska jag sova. Är sjuuukt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela