Sara

Böcker, böcker, böcker

Publicerad 2008-12-27 18:37:06 i Sakerna

Nu ska jag återgå till min bok, som jag är lite tveksam till såhär i början. Jag har svårt för böcker som "Allt". Jag kan inte riktigt beskriva hur de är eller sätta fingret på varför jag inte gillar dem. Men eftersom jag är den jag är tänker jag läsa ut den och sedan ta itu med Stephanie Meyers, det ser jag fram emot.


Julklappsböcker... De två översta är skönlitterära, resten är ätbara.

Årets julklapp var förresten en bok för min del. Större delen var dock kok-/bakböcker. Jag fick även en bakbok i födelsedagspresent. Har ingen aning om vad denna plötsliga hysteri kan bero på. Men glad blev jag, sådana böcker hade jag ändå behövt köpa/önska mig så småningom. Nu har jag bara den überstora boken som heter ngt i stil med "Stora boken om matlagning" kvar (den där som finns i varenda svenskt hushåll i olika versioner ni vet, däri står allt!), sedan kan jag flytta hemifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela