Sara

Fel råd

Publicerad 2008-12-07 20:44:10 i Sakerna

Igår var jag galet stolt över mig själv när jag kom hem från Lidköping eftersom jag lyckats avhålla mgi ifrån att köpa en klänning trots att det fanns massa fina. Idag gick det inte riktigt lika bra trots att jag konsulterade mamma för att hon skulle säga "Men Sara, du BEHÖVER inga fler klänningar". Problemet var att hon inte gjorde det. Hon bara nickade och sa att "Den var jättefin, köp den". Så, nu har ytterligare en klänning sällat sig till samlingen i min garderob...

Och Ellen och jag planerar in shopping i januari eftersom främst hennes, men även min, vår är totalt katastrofal med massor av saker som händer samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela