Sara

Laddad

Publicerad 2008-12-11 18:38:43 i Sakerna

Idag är den stora dagen =) Som vi har väntat hela skolveckan, känns nästan konstigt att det är slut på väntandet nu. Det ska i alla fall bli galet roligt. Jag blir hämtad vid åtta och ska snart börja ta på mig och sminka mig. Håret behöver ju inte fixas mer än lite flätor med fjädrar, det går fort. Och gör det inte det får tjejerna fläta om dem sen. Min dräkt ser ut ungefär som en säck med hål för huvud och armar med lite kantband här och var. Är nog inte snyggast och inte den som engagerat sig mest heller men det struntar jag i. Ikväll ska jag ha galet kul och glömma allt vad övningskörning och prov heter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela