Sara

Lördag i Lidköping

Publicerad 2008-12-06 20:00:04 i Sakerna

Jag och Ellen har haft en väldigt mysig dag idag. Vi var en sväng i Lidköping och shoppade. Det bidde lite julklappar och lite godis mest. Faktiskt inte mycket klädshopping alls. Mycket ovanligt när det gäller oss två. Men Ellen hade handlat igår och just nu vill jag bara köpa klänningar. Gudarna ska veta att det är det sista jag behöver. Min mamma suckar åt mig "Men Sara, inte en klänning TILL, du har ju redan massor!" Men de är ju så fina! Jag kan inte stå emot. Idag lyckades jag dock och kom bara hem med en röd kofta. Ett mycket bra köp, det höll mamma också med om =)

I alla fall, nu blir det glögg, en och annan pepparkaka och Stjärnor på is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela