Sara

Nej, se det snöar!

Publicerad 2008-12-02 19:11:39 i Sakerna

Idag har det varit en lång dag. Det är mycket i skolan och pluggtimmarna är många. Det blir bara mer och mer dessutom, det tar aldrig slut. Fast det mesta är rätt okej, förutom naturkunskapsprovet, det är så fruktansvärt tungt. Det är svårt att hålla isär nervsystem, nervceller (neuroner), synapser, signalsubstanser, njurar och allt vad det är. Det snurrar litegrann i huvudet. Men det blir (precis som inför förra provet) lite panikplugg imorgon efter halkkörningen och förra provet gick bra så det gör nog det här också. Annars blir jag tjurig på mig själv.

Annars har jag slagit in årets andra julklapp idag och ätit lite mycket till kvällsmat och kört stenhårt på gymmet samt pulsat genom mycket snö tillsammans med min snögubbecykel och jullåtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela