Sara

Positiva saker

Publicerad 2008-12-15 21:09:07 i Sakerna

Idag känns det som om jag gjort tusen saker och varit på minst lika många ställen. Under dagen har jag åkt fram och tillbaka mellan hemma, skolan, mormor & morfar och Floby. Vet knappt vart jag har mig själv längre. Dock vet jag i alla fall att jag, rent fysiskt, befinner mig i min säng, det är ju i alla fall positivt. Hursomhelst var dagens bästa upplevelse promenaden till och från F-huset med Maria först och sedan Sofie. Hela dagen avhandlades på sisådär tre minuter, mkt bra gjort av oss! Dessutom var Björn lika glad som alltid på adventskonsertövningen i Kyrkans Hus. Har nog aldrig sett honom ledsen tror jag och då har jag känt honom länge, länge.

Nu blir det mycket sova på för få timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela