Sara

"Sara skrattar så hon gråter!"

Publicerad 2008-12-29 11:57:14 i Sakerna

Har precis gått upp. Det blev sent igår, halv tre var jag i sängen, men vi hade väldigt roligt. Pratade om allt mellan himmel och jord ("ingen svamp här inte") och skrattade. Vi träffas alltför sällan egentligen. Fast egentligen kanske det är bra eftersom det inte blir lika roligt de gånger man träffas då. Hursomhelst var det en höjdarkväll! Tack för den =) Tyvärr lyckades jag ju glömma kameran hemma men jag får väl tigga bilder av ngn så småningom.

Resten av dagen blir det övningskörning i Lidköping, ser inte fram emot det ett dugg men jag får väl bita ihop. Mantrat är "snart, snart, snart".

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela