Sara

Sommarlängtan

Publicerad 2008-12-17 19:47:33 i Sakerna

Just nu försöker jag planera mitt liv så att det ska innehålla så lite dötid som möjligt. Inte alltid det lättaste med tanke på att håltimmarna förökar sig men läxor och prov lyser med sin frånvaro, vilket i och för sig inte är ngt att klaga allt för mycket över. Dock, jag fyller ut dötiden annars inser jag hur galet trött jag är och orkar ingenting.

Men jag läser i alla fall en väldigt, väldigt fin bok just nu och Sofie ska få läsa den efter mig men jag tror inte att hon tycker om den lika mycket. Den handlar om sommaren och havet och sjuka hjärtan och fula klänningar. Det kan inte bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela