Sara

Åhh, härliga liv!

Publicerad 2008-02-18 17:42:26 i Sakerna

Åh, det har varit en så BRA dag idag. Skolan var helt okej, tre lektioner en håltimma och slutar 12.20 är ju aldrig fel. Och efter det körde jag riktigt hårt på gymmet, var grymt trött i armarna efteråt, hoppas på träningsvärk imorgon. Sedan strövade jag ner mot staden ätandes på ett äpple. Kikade lite i smyckesaffärernas skyltfönster och självklart även i bokhandeln. En sväng på Lindex och sedan ansiktsbehandling. Åååhh, vad skönt det är. En timma går alldeles för fort. Jag skulle kunna ligga där hela dagen. Och sedan blir man ögonbrynsnoppad och sminkad också så man är så fin så när man kommer ut därifrån. Sedan en sväng på staden med mamma, övningskörning hem och så hade bokreakatalogen kommit. Lycka! Och nu ska jag surfa Berlin. Om sju veckor är det dags. Och, som Sofie säger, det går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela