Sara

Godis, godis, godis!

Publicerad 2008-02-01 16:41:33 i Sakerna

Har fått många kommentarer om min klänning idag. Det är alltid kul att få veta at man är fin =) Speciellt eftersom jag inte kände mig så pepp imorse. Vädret var ju inte to die for direkt. Men jag överlevde faktiskt att köra in till staden. Mamma överlevde också för övrigt för jag tog det jättelugnt men min kära mor är ju lite hispig och hispar i onödan. Nu ska jag iaf snart sätta mig i bilen igen och köra/skjutsas in till tåget. Ska åka tåg med Sofie dagen till ära. Det ska bli skönt att slippa sitta ensam. Alltid trevligt att prata lite =)

Köpte en gigantisk godispåse förut också som jag ska smäcka i helgen. Hoppas dock på hjälp från diverse håll, annars kommer jag nog inte in genom dörrarna på tåget när jag ska hem på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela