Sara

Handikappad

Publicerad 2008-02-04 14:32:59 i Sakerna

Åh, det är inte min dag idag. Apselut inte. Imorse när jag cyklade till bussen njöt jag först av att det var ljust ute. Min cykellampa var inte helt nödvändig och det var ju såklart underbart. Men, det var ju kallt och slasket hade frusit under natten så det var mkt knöligt att cykla. Det fick till följd att jag ramlade och slog i vänsterhanden. Tummen är jättesvullen och jag var tvungen att gå till skolsyster och få den lindad. Så nu är jag handikappad och måste få hjälp med allt, eller, typ så iaf =P Allting går fruktansvärt långsamt och jag får tidsplanera lite så att jag verkligen hinner med att öppna skåpet, lägga in bäcker och ta ut böcker och hinna till lektionen. det är lite knepigt ska jag säga. Till råga på allt är jag förkyld och halsen värker lite. Jag låter osm om jag har en stor köttbulle i svalget när jag försöker prata. Lagom sexigt.

Och det är väldigt svårt att skriva på tangentbord med en lindad hand ska ni veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela