Sara

Jag hade tänkt döpa den här bloggen till Mittiveckan men det gick inte eftersom jag redan hade döpt en blogg till det

Publicerad 2008-02-27 19:58:25 i Sakerna

Idag har det varit en ganska händelserik dag. I skolan hade vi romerskt gästabud, en mkt intressant upplevelse faktiskt. Maten var väl sådär, det godaste var sesamkakorna. Sådana ska jag nog bannemig försöka mig på att göra själv. Romarna låg ju till bords, så därför lade vi också ut madrasser på golvet och lade oss ner. Dock var det väldigt knepigt att äta då. Egentligen ska man ju ligga på sidan men vi hade gjort lite fel så vi låg åt fel håll. Men vi löste det genom att ligga på mage, vilket dock var lite svårt eftersom ju magen jobbar lite när man äter. I alla fall, det var trevligt och många skratt blev det.

Sedan gick jag ner till bokrean och införskaffade tre böcker, här ska läsas. Dock får jag nog vänta lite eftersom jag måste läsa en engelskabok innan vecka 15. Fast det hinner jag kanske med iaf =)

På kvällen var det Vivace, liten lagom flummigt idag eftersom vi spelade igenom ett antal ganska lätta låtar. Dessutom var både vi och vår lärare trötta så det blev ju lite som det blev.

Hursomhelst, en bra dag kommer att avslutas i tv-soffan framför The Tudors med mamma som sällskap. Det blir mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela