Sara

Mjöl?

Publicerad 2008-02-06 20:23:12 i Sakerna

Jag och min mamma hade flumstund i köket förut. Först kommer mamma på den mkt bra idén att ha pannkakor till kvällsmat, dock bakade jag slut på mjölet så det gick inte. Så då blev det kräm istället och jag visste egentligen att det inte fanns ngt potatismjöl heller men glömde totalt av det. Så mamma hällde i sylt och bär i en kastrull och började koka. Och sedan när hon skulle ta potatismjöl påpekade hon att det inte fanns varpå jag sa att neej, det ifnns det inte. Men jag sa att hon kanske kunde ta lite vanligt mjöl. Hon brister då ut i gapskratt, för de finns ju inget mjöl. Och sedan kläcker jag ur mig att vi kan göra cones till soppan. Varpå hon skrattar igen. Jag känner mig mk sart idag f¨år jag ju säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela