Sara

Morgonpigg?

Publicerad 2008-02-25 07:59:05 i Sakerna

Mina första tankar när klockan ringde 05.45 imorse:

- Jag borde nog inte ha legat till tio i elva och läst ut boken.
- Jag vill inte gå till bussen.
- Jag vill inte börja dagen emd en timmes geografi. DÅ kommer jag att somna.
- Jag saknar David.

Sedan gick jag upp, duschade, åt frukost, stretade i motvind till bussen. Och nu har jag precis fixat uppsatsen till imorgon. Och jag är som vanligt inte nöjd med min disposition. Men de har jag aldrig varit och det har alltid gått så bra iaf så det är ingen idé att panika över det. Jag ska fokusera på att försöka hålla mig vaken under hela geografilektionen istället.

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2008-02-25 10:47:04

Du är söt, tyck synd om mig med, jag har franska flickor i hela mitt hus känns det som... :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela