Sara

Sportlov!

Publicerad 2008-02-08 16:12:12 i Sakerna

Fredag, äntligen! Det var bannemig på tiden. Hela den här veckan har kännts som en lång väntetid. Men idag tog den äntligen slut! Dock slutade den inte så bra. Matteprov näst sista lektionen. Jag var jättetrött och som vanligt i min klass (jag går i en HEMSK klass) så var det jättestimmigt innan och alla flyttade stolar och bänkar huller om buller. När vi väl kom igång med provet så gick det väl sådär. Jag var ju som sagt trött och fick tänka mkt och ändra mig både en och två ggr innan det (förhoppningsvis) blev rätt. Dock orkade jag inte hela vägen. Allra sista uppgiften sket sig totalt. Jag fick blackout och det stod still i hjärnan. Efteråt, när jag pratade med nga andra kom jag på PRECIS hur jag skulle gjort. Surt. Mkt surt.

Men, nu ska jag glömma det och istället tänka på att jag ska till Sofie ikväll. Och på söndag drar jag till Idre. Tjoho =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela