Sara

Underbar morgon

Publicerad 2008-02-18 07:42:20 i Sakerna

Det är ljust ute! Helt underbart! När jag gick till skolan var det fullt möjligt att urskilja det mesta i omgivningen. Och det är ju härligt efter att ha gått där två månader utan att se ngt annat än bilarnas lampor som bländar en. När jag kom till skolan kvittrade fåglarna och en hare sprang runt idrottshallen. En dag med vårkänslor idag! Och det blir ju ännu bättre av att det luktade skit när jag gick nerför grusvägen. Undrar om pappa ocks kände det, isf kommer att lukta ännu mer skit när jag kommer hem. Men det är härligt. Då känns det ju att man är hemma!

För att spä på hela härligheten ska jag på ansiktsbehandling i eftermiddag. Underbart!

Den dåliga delen av det här är att jag inte har ngnting att plugga på. Så jag vet inte vad jag ska ta mig till med alla håltimmar jag har. Vad göra?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela