Sara

Vårkänslor

Publicerad 2008-02-28 18:44:21 i Sakerna

Kom precis hem efter att ha övningskört från Floby, vilket gick sjukt dåligt. Annars har det varit en bra dag. Jag, Maria och Sofie gick runt Hälsoslingan i solen och sedan åt vi lunch på Lilla Blå. Vädligt trevligt. Efter det hann jag med att städa och imorse läste jag ut min väldigt, väldigt bra bok. Gruppen var också mysig, vi gjorde gipsmasker och lekte lekar. Mysigt värre =)

Det var vårkänsla ute idag. Mamma sa att termometern visade 15 grader ute i solen, helt underbart!

Kommentarer

Postat av: Ankii

Publicerad 2008-02-28 18:51:09

ja! älskar sol! :D

Postat av: David

Publicerad 2008-02-29 10:16:28

Ville bara påpeka att det är min bok... Eller?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela