Sara

Imorgon ska jag bli sjusovare

Publicerad 2008-01-23 21:19:06 i Sakerna

Ojoj, det händer massor nu. Högt och lågt och fmam och tilbaka. Egentligen borde jag vara hemma i helgen och plugga på geografi. Men vem vill det egentligen. Jag intalar mig att jag pluggar på söndag när jag kommer hem. Och det kommer jag att göra. I alla fall efter att ha sovit ngn timme eller två. Av ngn anledning känner jag att sömnen i helgen inte kommer att bli den bästa.

Hursomhelst. Idag har varit en händelserik dag, trött som bara den men som tur är så har jag sovmorgon imorgon eftersom Teresita är borta. Det tackar vi för och jag kan ta 08.50 bussen in. vilket gör att jag ställer klockan på 07.00 och är uppe i VÄLDIGT god tid. Men man ska ju inte sova alltför länge bara för att man kan. Jag tror inte att det är nyttigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela