Sara

Ineffektivitet

Publicerad 2008-01-03 20:18:03 i Sakerna

Det knepiga med lov är att man blir tröttare och tröttare ju längre tid det går. Eller latare och latare kanske. Jag är väldigt lat för tillfället och orkar inte göra särskilt många knop. Tycker egentligen inte om mig själv när jag är sådan eftersom effektivitet är mitt andranamn. Jag kan irritera mig ngt oerhört på ineffektivitet hos andra månniskor och när jag själv är ineffektiv är det nästan outhärdligt. Dock måste jag tvinga mig till att bli ineffektiv ibland för att inte ta ut mig totalt. Så jag brukar vara ineffektiv på gympalektionerna =) Nu är jag ineffektiv mest hela dagarna. Dock ska jag ta mig in till staden imorgon och först gå till banken och sedan hem till Sofie. Det ska bli härligt att ses igen, det är konstigt att inte träffas varje dag.

Dessutom ska jag börja ett nytt liv i helgen. Det ser jag fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela