Sara

Litteraturhistoria

Publicerad 2008-01-14 17:02:51 i Sakerna

Litteraturhistoria är ingen höjdare att plugga. Kenningar, alliteration, Snorre Sturlasson. Mitt huvud är fyllt av isländska sagor. Tjoho, eller ngt dito. Fattar inte vfr jag kunde fastnat på Tristan & Isolde istället. det hade varit mysigare att dem i huvudet än en masa råbarkade vikingaliknande män som har knepiga namn. Dock sitter nog det mesta nu iaf. Har sparat lite plugg till imorgon också för att ha ngt att sysselsätta mig emd på håltimman. Mysigt, mysigt lär det bli i biblioteket imorgon.



Snorre Sturlasson i egen hög person, het värre må jag säga.

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2008-01-14 22:22:51

Nejmen vilken söting^^ Och ni är typ efter i svenska:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela