Sara

Måndagsfika

Publicerad 2008-01-28 20:28:12 i Sakerna

Uh, jag har fredagsfikat idag också. Tre pannkakor och två munkar har jag lyckats smäcka i mig. det är bra gjort må jag säga. Men men, man kan inte vara duktig jämt, och jag har faktiskt en ganska bra anledning till att smäcka just idag.

Annars har det varit en helt okej dag. Jag ligger mot all förmodan någorlunda i fas med geografin, har härligt prov imorgon, hade ett aktivt gymbesök i eftermiddags och nu ikväll har jag varit i Floby hos tonåringarna. De ska göra ne film så idag försökte vi få ihop ett manus. Vilket ju gick sådör får man väl säga. De kacklade ganska mkt och det blev väl lagom mkt gjort. Så vi ska strunta i manuset och improvisera istället. Det blir nog bra det tror jag =) Fjortisar och miljögrupper och högklackat är väl huvudstoryn... Det lär ju bli intressant att se resultatet så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela