Sara

Matglada australiensare

Publicerad 2008-01-08 17:27:03 i Sakerna

Jag var med på gympan trots skadad höft. Dock inte på själva lektionen eftersom jag inte kände för att spela fotboll. Jag och Sofie smet till gymmet istället =)

Annar har dagen varit bra. Det var både skönt och hemskt att vara tillbaka, som det ska vara antar jag. Jag har iaf saker att göra igen och DET är skönt må jag säga. Och att vara tillbaka i rutinerna är också skönt. Jag överlever inte länge utan rutiner. Men idag var ju allt som vanligt igen. Jag och Erik satt i biblioteket på håltimman, jag pluggade och han hade tråkigt. Sedan stressade jag, Sofie och Maria livet ur oss för att inte komma alltför sent till gympan. Men eftersom matsalen idag var invaderad av australiensiska volleybollspelare som antagligen åt upp all mat så var det extremt lång kö till matsalen och vi kom tio minuter för sent. Men vi kom ändå lagom till det började så det var ingen panik.

Vi var ganska fascinerade av australiensarna. De var sjukt långa, "våra" volleybollare är långa, visst. Men de här var verkligen extrema. Det var helt galet ^^ Men de var väldigt söta iaf i likadana träningsoveraller ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela