Sara

Mera matprat

Publicerad 2008-01-09 18:30:03 i Sakerna

Nu känns det att skolan är igång igen. Tillbringade en lång stund lutad över papper och böcker i eftermiddag. Och imorse på halvtimmen jag är i skolan innan jag börjar pluggade jag också. Tiden går fort när man har en massa saker att ta tag i.

Annars har det inte hänt så mkt idag. Ellen ringde för att övertala mig att spela maskeradinnebandy på ledarinspirationshelgen. Och dum som jag är gick jag med på det. Tydligen ska vi vara getingar. Det lär ju bli en syn för gudar. Men, det blir nog bra. Det är väl fler än jag som är dåliga får man hoppas.

Men nu ska jag äta våfflor med grädde och jordgubbssylt, mumma =)

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2008-01-09 19:01:23

Jag tycker inte om våfflor... Getingar är ju hett ^^

Postat av: ejlan.

Publicerad 2008-01-09 21:18:45

BRA SARA! JAG HAR FIXAT GETING-DRÄKTERNA :D:D:D VI KOMMER VINNA! HEJA HEJA!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela